Spaanse les in Utrecht

Spaanse les in Utrecht
Voor Spaanse les in Utrecht schreef ik in 2007 de webteksten. In 2014 schreef ik haar nieuwe website waar zijn een cursus Spaans in Veenendaal aanbiedt.

In 2011 wilde Sonia geen geld meer kwijt zijn aan advertenties, maar door middel van Content Marketing haar Spaanse lessen promoten. Ik heb een blog op de website gezet en haar sociale media kanalen opgezet. Samen onderhouden we nu haar blog, vooral als er weer een cursus aankomt. Op haar Facebookpagina volgen nu bijna 200 mensen haar Spaanse nieuwtjes. De kosten van Content Marketing zijn 50% lager dan adverteren, terwijl het meer omzet oplevert.

Sonía Pérez Rodríguez:

Drs. Sonía Pérez“Sinds ik blog en Facebook gebruik, heb ik niet meer hoeven te adverteren. Ik krijg veel positieve reacties op de websites. Het onderhouden van een blog en Facebook kost tijd, maar weinig geld. Door wekelijks actief te zijn leer ik ook steeds beter wat werkt. Dankzij de adviezen van Andreas lukt het om de bezettingsgraad van mijn cursussen rond de 90% te hebben. Ik ervaar dat ik zelf invloed heb op het aantal cursisten dat komt, dat is een fijn gevoel.”

Resultaat: in één jaar 50% minder kosten en 30% meer inkomsten dankzij Content Marketing.